Close

Search:

Type: Posts; User: Coon Club Road

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    40

    Just sitting on a park bench in any large city...

    Just sitting on a park bench in any large city will allow you to observe niggers are much closer related to boons than humans.
  2. I hope Colon Limpdick goes to his grave as an...

    I hope Colon Limpdick goes to his grave as an unemployed broke ass nigger at an early age.
  3. Replies
    3
    Views
    79

    Not a "free for all" but a "Free For All Niggers".

    Not a "free for all" but a "Free For All Niggers".
  4. U.S. District Judge Robert Peckham agreed,...

    U.S. District Judge Robert Peckham agreed, calling the tests “racially and culturally biased” and “discriminatory.” He ordered a permanent ban on IQ testing of black students across California for...
  5. Replies
    2
    Views
    69

    Sure that's not "BIG NIG" Mattress Stores?

    Sure that's not "BIG NIG" Mattress Stores?
  6. “The LA City Stentorians are sickened and...

    “The LA City Stentorians are sickened and disgusted by this horrific display of unprofessionalism...”

    Good thing there are no cameras in the firehouse or the Stento-simians would know for sure...
  7. Thread: Menards

    by Coon Club Road
    Replies
    2
    Views
    68

    Menards

    A several page, full color black Friday sale circular from Menards came in the paper yesterday.

    Menards is a home improvement building supply store doing business in the midwest... I believe they...
  8. Replies
    6
    Views
    103

    They are lucky they were sat inside!

    They are lucky they were sat inside!
  9. Replies
    13
    Views
    247

    :rofl

    :rofl
  10. "Donates foe the keyids"! Fuckin niggers....

    "Donates foe the keyids"!

    Fuckin niggers. Spook kid obviously fucked another coon on a dope deal and mammy got perforated for raising a thieving nigger!

    Case closed.
  11. That coon definitely has a set of boot lips! ...

    That coon definitely has a set of boot lips!

    Happy Tanksgibbin and many more to come in the slam nigger! :lol
  12. Replies
    8
    Views
    351

    One Liner Award Winner of the Day! :thumb :potd

    One Liner Award Winner of the Day!
    :thumb
    :potd
  13. Replies
    3
    Views
    80

    Shit happens. Nigger shouldn't have been...

    Shit happens.

    Nigger shouldn't have been breaking the law.

    Nigger is dead because it broke the law.

    If niggers didn't break the law, the PoPo wouldn't shoot them!
  14. They peg the IQ meter when it comes to gibbs...

    They peg the IQ meter when it comes to gibbs me's.
    :fume
  15. Replies
    10
    Views
    303

    You got that right! Funny how advertisers NEVER...

    You got that right! Funny how advertisers NEVER cast a nigger in a commercial robbing, stealing, raping etc.
  16. Replies
    10
    Views
    303

    I guess it was too good to be true!!! That is...

    I guess it was too good to be true!!!

    That is the worst of the worse... a damn burner and snake headed zebras!

    Thanks WF! I'll keep my money in my pocket at Big Lots!
    :vomit
  17. Replies
    18
    Views
    327

    Yep! I'll definitely second that one! ...

    Yep! I'll definitely second that one!




    One Liner Award Winner of the Day!
    :thumb
    :potd
  18. Replies
    10
    Views
    303

    Great idea! He's only here three or 4 times per...

    Great idea! He's only here three or 4 times per year for a few days at a time so I can deal with it.

    We don't watch all that much TV that isn't pre recorded so until his last visit, I didn't...
  19. Replies
    18
    Views
    327

    I just pitched an advertisement for Cabelas, a...

    I just pitched an advertisement for Cabelas, a semi-popular outdoor sports outfitter in our area, who for the first time that I have noticed featured a black ass nigger buck on one page of their...
  20. I've stated it before and I'll state it again......

    I've stated it before and I'll state it again... until niggers with their paws full of stolen merch are dropped by marksmen and stacked like cord wood at the point of egress, ingress or regress, it...
  21. Replies
    7
    Views
    224

    Thanksgiving day brings us a double One Liner...

    Thanksgiving day brings us a double One Liner Award Winner of the Day!
    :thumb
    :potd
    :thumb
    :potd

    Looking forward to the day you can join up NR!
  22. Replies
    18
    Views
    327

    Thank you and right back to you and your family! ...

    Thank you and right back to you and your family!

    Bird is in the oven! Someday that will be rayciss and sheeiitt!
  23. And while they are stealing your shit and run out...

    And while they are stealing your shit and run out of their clown shoes while you are engaged in a chase, bumping their brainless head, another lawsuit!
    Fucking niggers!
    Who gave them shoes in the...
  24. Replies
    18
    Views
    327

    We had to make it look good! If we could have...

    We had to make it look good! If we could have voted as we entered the deliberation room, we could have shaved off a little time! :lol
  25. They have all the information on the coon buyer...

    They have all the information on the coon buyer but nobody in custody?

    I suppose that's what we call California Coonin'!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4