Close

Search:

Type: Posts; User: SC Anemia

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. And then: Skip to around to the 3:50 mark. ...

    And then:
    Skip to around to the 3:50 mark.


    https://youtu.be/J46kgDWEPV0
  2. For the moment, I have nothing substantial to...

    For the moment, I have nothing substantial to add except that I believe Diva scored a direct hit right off the bat and the key word there is incentive.

    Removing the incentive to stay here would...
  3. Oh man....nice! I've got some reading to do and...

    Oh man....nice!
    I've got some reading to do and believe me, I don't mind. I'm into researching things and reading anyway. I've been going down one rabbit hole after another all day long on...
  4. I swear you and Diva hang me up several times a...

    I swear you and Diva hang me up several times a week. By that I mean I'll read a response or a post and have to open a new page to look something up. In this instance, I had to look up what Project...
  5. Jeez man, KFC, dope bags and a shit-ton of cash?...

    Jeez man, KFC, dope bags and a shit-ton of cash?

    That would fry every last circuit in my nigdar. It'd be beyond repair. I'd just have to buy a new one. :lol

    :nigdar
  6. I'm with Jim Crow on this one. I love cats,...

    I'm with Jim Crow on this one. I love cats, they're cool AF and usually have zero shits to give about anything.

    I don't want to see that and will not be searching for it. On the odd occasion...
  7. 4 minutes and 56 seconds that lasted 4 minutes...

    4 minutes and 56 seconds that lasted 4 minutes and 54 seconds too long. When you gotta chokeabitch, you just know and get to it.
    These two fucktards, and to be clear, I mean the white guys,...
  8. 17490

    17490
  9. Oh man that's great Haywood! I'm truly happy for...

    Oh man that's great Haywood! I'm truly happy for you dude.
  10. Replies
    2
    Views
    110

    Aw damnit I cant find the vid on YT and I'm too...

    Aw damnit I cant find the vid on YT and I'm too internet challenged to share a Tictok vid here.

    But there are several there where you see someone enjoying a beer on their porch and you hear a...
  11. https://youtu.be/4fv_gCn1CUU BTW, doesn't she...

    https://youtu.be/4fv_gCn1CUU

    BTW, doesn't she wear some kind of special undergarment by now to keep her uterus from just plopping out onto the ground while she's standing?
  12. I can appreciate a man with conviction! :rofl...

    I can appreciate a man with conviction! :rofl :rofl
  13. Excellent! Yeah, like other tradesmen, a good...

    Excellent! Yeah, like other tradesmen, a good body guy is worth his weight in gold and that's why body shop work is so expensive, you get what you pay for. :thumbsup
  14. My father was a bricklayer. I gotta say there's...

    My father was a bricklayer. I gotta say there's something about watching a journeyman tradesman that's very impressive for the lack of a better word.
    Be it mason, carpenter, whatever. When a guy...
  15. 17474 17475 Sorry, I know what you meant...

    17474

    17475

    Sorry, I know what you meant but I've been hanging on to these two for quite awhile. :lol
  16. Fuck Raymond ! :rofl :rofl :rofl

    Fuck Raymond ! :rofl :rofl :rofl
  17. Replies
    11
    Views
    332

    That happens to me once in awhile when I'll call...

    That happens to me once in awhile when I'll call someone or especially when someone calls me and I can tell that I'm on speaker phone. I hate that with a passion and of course you can always tell....
  18. Replies
    11
    Views
    332

    Shit, give me the company phone number. I'd be...

    Shit, give me the company phone number. I'd be happy to 'discuss' the matter with them (and the horse they rode in on).
  19. Replies
    21
    Views
    413

    On days when I'm feeling particularly saucy, I...

    On days when I'm feeling particularly saucy, I strip down to a jock strap and cardboard Burger King crown and do a happy dance around my apartment. Shit, now I'm gonna have to find an alternative...
  20. That picture :rofl

    That picture :rofl
  21. Absolutely right about that Ray. But sometimes...

    Absolutely right about that Ray. But sometimes you gotta wonder. Only a nigger would think it was a good idea to try to jack a cop car. Man that's weapons-grade stupidity.
    Too bad the days are...
  22. Absolutely no question, desertion. You coward...

    Absolutely no question, desertion. You coward motherfuckers! There's a reason why in WWII, they used to be lined-up, blindfolded and summarily shot.

    No bigger atrocity or greater sin on this...
  23. You mean like this super twunt? ...

    You mean like this super twunt?


    https://youtu.be/YJP7LCIG5b0
  24. Replies
    32
    Views
    449

    I can help with nearly every missing sheboon...

    I can help with nearly every missing sheboon investigation there ever was or will be with one word, "dumpster".

    They're either behind one blowing some dude for a dime bag or...inside of one, dead...
  25. I want it taken down.

    I want it taken down.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4